Авіація чи
не
найбільше постраждала
від
запровадження
пандемії.
Всього
за
кілька
місяців
коронавірус
кардинально
змінив
правила
гри
для
галузі,
що
формувалися
десятиліттями.

За
оцінками
Міжнародної
асоціації
повітряного
транспорту
(IATA),
у
2020
році
кількість
повітряних
перевезень
скоротилася
на
60%
порівняно
з
2019-м. Збанкрутували
вже
43
авіакомпанії,
і
це
не
кінець,
адже
звично
найбільше
банкрутств
припадає
на
кінець
року,
свідчить
дослідження
аналітиків
тревел-галузі
Cirium,
передає

CNBC
.

В
IATA
попередили,
що
авіакомпанії
зможуть
повернутися
до
показників
2019
роки
не
раніше
2024
року.
За
даними
організації,
перших
ознак
поліпшення
ситуації
можна
очікувати
лише
в
четвертому
кварталі
2021
року.

Як
економічні
проблеми
і
зміна
поведінки
туристів
вже
зараз
міняють
світову
авіацію?

Доводиться
повністю
переосмислювати
тарифи

До
пандемії
COVID-19
в
авіації
вартість
квитка
для
кожного
пасажира
залежала
від
десятків
факторів:
попит,
сезон,
ціни
конкурентів,
час
придбання.
Для
формування
кінцевої
ціни
в
компаніях
працювали
складні
ІТ-системи.
Однак
коронавірус
поламав
все,
що
авіакомпанії
знали
про
ціноутворення,
пише WSJ.

Аналітикам
зараз
доводиться
встановлювати
ціни
практично
наосліп,
не
маючи
звичних
орієнтирів
та
допомоги
IT-систем.
Поки
авіакомпанії
не
виконували
свою
польотну
програму,
алгоритми
кілька
місяців
не
отримували
жодних
нових
даних.
До
того
ж
за
цей
час
кардинально
змінилася
поведінка
пасажирів:
вони
стали
купувати
квитки
значно
ближче
до
дати
поїздки

більше
50%
роблять
це
менш,
ніж
за
тиждень
до
вильоту. 

Це
призвело
до
того,
що
ІТ-системи
тепер
нездатні
коректно
прогнозувати
очікуваний
попит
і
видавати
цінові
рекомендації,
а
багато
авіакомпаній
недоотримують
виручку. 

Для
пасажирів
це
не
дуже
хороші
новини:
значна
частина
світового
флоту
все
ще «заземлена»,
десятки
авіакомпаній
вже
збанкрутували,
а
отже,
конкуренція
скорочується
й
розраховувати
на
нижчі
ціни
за
квитки
у
найближчі
роки
все
менше
підстав. 

от admin

Добавить комментарий